25 Nisan 2015 Cumartesi

Sukulentlerim..

Uzun zamandır bloguma yazamıyordum.  Yazmak istediğim konular da birikti.
Önce sukulentlerimle başlıyorum.

Uzun zamandır sukulent almak istiyordum.  Birkaç çiçekçiye baktım, Bauhaus bahçe bölümünde aradım.  İstediğim gibi bulamadım.  Bir de çiçekçilerde oldukça pahalı geldi bana.  Kısacası biraz internetten arandım.  Sonuçta Antalya'da bir yer buldum, Angay Kaktüs.  Bir çok sukulent var. Bayıldım resimlerine bakarken.  Beğendiğim bazı çeşitlerin stokta kalmadığını görünce üzüldüm. Aklım onlarda kaldı.  Sonra uzun bir uğraştan sonra 5 tane seçtim.  Kargo ile sorunsuz gelebileceği söylendi.  Ben de siparişimi verdim.  Ama o sırada bazı işlerim çıktı ve evde onları beklemem mümkün olamadı.  Neyse sonuçta sukulent paketime biraz geç de olsa kavuştum.

Ama paketi açar açmaz evden yine çıkmam gerekiyordu.  Uzun süre kapalı kaldı garipler diye açıp hava almalarını sağladım.  Kargo ile gönderirken, sukulentleri topraktan ayırıp tek tek güzel paketlemişler.  Topraklar bir torbada ve saksılar da ayrıca pakete koyulmuş.  Gece döndüğümde sukulentlerimin biraz keyifsizlendiğini görünce hemen saksılara dikme işlemine geçtim.  Çok güzel oldular.



Sedum trelosii 


Echeveia cuspidata


 Echeveria debbie


Crasula brevifadia


Agave striata minor


Şimdi sıra onlara güzel bir kap alıp bir aranjman yapmakta. Biraz kendilerine gelmelerini bekliyorum.  Ama başta biraz fazla su verdim galiba inşallah çürütmem.  Bu kadar uğraştan sonra olmamalı.




2 yorum:

  1. Bayılırım bu güzelliklere maşallah harikalar.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller. Sukulentmiymiş adı onların yapraklarını ikiye bölüp. Yaraya koyardı annem biz küçükken...

    YanıtlaSil