9 Mart 2014 Pazar

Digitalage Dergisi ve Blogger Eki.........

Bumerang'ın mailini gördükten sonra dergiyi aramaya koyuldum.  Sonuçta buldum. Daha almamış olanlara duyurulur sadece D&R'da var. Diğer kitapçılarda bu dergi bulunmuyormuş.


Ben var mıyım diye merak ettiğimden değil tabi!!!! Bronz olarak başlamış ve bir adım ileri gidememiş bir blogger olarak sadece takipte olduğum, tanıdığım bloglar var mı diye merak ettim.  Daha henüz okumadım dergiyi, ama yayınlanan bloglara baktım. Takip ettiklerim de yok.  Oysa benim izlediğim sevgili blogger'larım çok fazla kişi tarafından takip ediliyorlar ve tabi ki çok aktifler.  Ben de hepinizi keyifle takipteyim. Yani benim durum ümitsiz!!!  Belki bir gün bronzdan bir tık yukarı çıkabilirim, kim bilir?


Bugün İstanbul'da hava çok soğuk.  Yağmurlu ve çok kapalı ama mutluyuz, barajlar dolsun biraz.  Bakalım yarın kar gelecek mi?  Böyle havada evde oturup çay ya da kahve eşliğinde kitap, gazete okumak en büyük keyiflerimden biridir.  Ama şimdi dergiyi okumaya gidiyorum.  Bakalım neler var.





Bu sene yine çoook güzel açıp beni çok mutlu eden orkidemin resmi!!  Paylaşmak istedim.


1 yorum:

  1. Orkide süper.... Ben de benimkini bekliyorum tekrar açsın diye ama filiz vermeye başladı... Mutlu haftalar...

    Sevgiler
    Evren

    YanıtlaSil