30 Temmuz 2014 Çarşamba

Bodrum Günlükleri

Bodrum'u seviyoruz.  Her sene değişik bir koyunda tatil geçiriyoruz.  Bu sene de Ortakent Sahili'ne gidelim dedik.  Aylar öncesinden aranmaya başladık.  Sonunda Cocos The Club diye bir yer bulduk.  6 gün geçirdik orada.  Güzel bir tatil oldu. Denizi bir harika, girişten itibaren hep kum. Fazla dalga da almayan bir koy Kargı koyu. Zaten tesis bir çocuk cennetiydi. 40 günlük bebekler bile vardı.  Hem de İtalya'dan gelmiş! Cocos İtalyan Turistlerin çok geldiği bir tesis.  Neredeyse yarısı İtalyan'dı.

Lobiden bir görüntü.  Sonra odamıza çıkınca manzara çok güzeldi.

Odadan görüntü...

Odaların görünüşü..

Sabah güneşin doğuşu ve odalardan inen yol.

Restoran ile plaj arasındaki çimlik alan akşam yemeği sırasında  çocukların coşma mekanıydı.

Yemekler de oldukça çeşitli ve güzeldi.

Restoranda tek sorun özellikle sabahları üşüşen arılardı.  Yıllar önce yine bir tatilde arıların salam sevdiklerini keşfetmiştik. Çareyi onlara da salam tabağı hazırlamakta bulduk. Onlar salamlarını yerken biz de rahat kahvaltı etme olanağı bulabildik.

Güzel bir tatildi.  Yahşi ve Bitez sahillerini, bir de Dibekli Han Sanat Köyünü gezdik.  Özellikle Dibekli Han'ı görmeyenlere öneririm.  Görüntüler bir sonraki postta....