9 Ekim 2014 Perşembe

Beauty and The Beast...........

Dün akşam Güzel ve Çirkin Müzikali Zorlu PSM'de başladı.  Geçen seneden beri beklemekteydim. Dün ilk gecesiydi. Eşimle birlikte gittik. Çok beğendik.  Kostümler, danslar, dekor insanı masalın içine çekiyor.

Çocukluğumuzda şimdiki gibi resimli çocuk kitapları yoktu. İngilizce resimli çocuk kitaplarını kitapçılarda bulmak mümkündü. Beauty and The Beast de onlardan biriydi.  Sahnede müzikali izlerken sanki o kitaptaki resimler canlanmış gibiydi.  Çoook beğendim.


26 Ekim'e kadar gösterimde.  Bence kaçırılmaması gereken bir müzikal.



Gösteriyi izlemek için gittiğimizde bir de kırmızı evle karşılaştık.  Fuayede kocaman bir ev oluşturulmuş.  Japon bir sanatçının yaptığı bu ev kırmızı yünle örülmüş.


Merdiven başına yapılan bu evin içinden geçiyorsunuz.


Görülmeye değer..










2 yorum:

  1. insanda merak uyandıran bir anlatım...özlemiştim senin sayfanı.arada uğrayıp bakıyordum ama yorum yazamıyordum. yeni yazılarını takipte olacağım...

    YanıtlaSil
  2. Müzikallere gitmeyeli o kadar zaman oldu ki kıskandım:):)

    YanıtlaSil