14 Aralık 2013 Cumartesi

Yeni Kek Kalıplarım

Bir süre önce Arda'nın Mutfağı programında Air Bake kek kalıplarını görmüştüm. Tefal firmasının kalıpları. Kek yapmasını da yemesini de seven bir kişi olarak bir de bu kalıbı denemek istedim.


Dün kek kalıplarımı alıp eve geldim.  Birkaç çeşidi var.  Ben dikdörtgen ve yuvarlak olanlarından aldım.  Bir adedi 49 TL. Ama bu ara kampanyaları varmış.  Bir alana ikincisi bedava. Yani böylece bir tane almak isterken iki kalıbım oldu.  Bu sabah hemen denemek istedim.  Elmalı kakaolu bir kek yaptım.  İlk olarak dikdörtgen olanı kullandım.

Biraz uzun sürede pişti.   Belki baştan ısıyı biraz daha fazla ayarlamak gerekiyor olabilir.  Aslında çok daha güzel kabarmasını bekliyordum!!  Artık bir sonraki daha iyi olur diye düşünüyorum.

Genelde hep değişik kalıplar alır, sonra tekrar borcamlarıma dönerim.  Bakalım ikinci kullanışım belki daha başarılı olur.



 
                                                                                                                                                                           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder