9 Şubat 2014 Pazar

CD dinliyorum.......

Son zamanlarda pek bir tembel oldum.  Çeşit yemek yapamıyorum.  Uzuuun zamandır kitap ta okuyamıyorum.  Bir kitaba başlamıştım.  Pek keyifli gitmediğinden biraz yavaş ilerliyordu.  Sonra kalıverdi öylece.  Bitirmeden başkasına geçmek istemiyorum.  Buna da devam edemiyorum.  Kısacası biraz durgun bir dönemdeyim.  Kitap önerileriniz varsa mutlu olurum.
Sadece işe gidip gelirken kızımın aldığı CD 'yi dinlemek en büyük aktivitem.  Ama çok güzel ve çok dinlendirici bir albüm. Bir Fazıl Say hayranı olarak son çıkardığı ''İlk Şarkılar'' albümünü dinliyorum.  Hepsi çok güzel ancak benim favorilerim 6. ve 8. parçalar.



Herkese güzel bir hafta diliyorum. 





2 yorum:

  1. Ben kızımla ilgilenmekten hicbirsey yapamıyorum:)

    YanıtlaSil
  2. İlk yaş biraz zor ama yine de dünyadaki en güzel uğraş bence.

    YanıtlaSil