12 Aralık 2014 Cuma

Seni Seviyorum Mükemmelsin Şimdi Değiş...

Bugün sanki sabah hiç olmuyor.  Hava çok kapalı ve sürekli yağmur yağmakta.  Aslında çok da şikayet etmemek gerek. Yer altı sularımız besleniyor,  bitkiler gıdalarını alıyor,  barajlarımız da doluyor sonuçta.  Ama biraz sanki çok uzun bir zaman oldu, hep hava karanlık.  Arada bir açsa fena olmayacak.  

Seni Seviyorum Mükemmelsin Şimdi Değiş  Zorlu PSM'deki müzikli oyunun adı.  Bu akşam gitmeyi planlıyoruz. Çocukluğumdan beri yağmur ya da kar yağdığında, sinema, tiyatro gibi etkinliklere gitmeyi severim. Bakalım bu akşamki oyun nasılmış?  Sene sonuna kadar sürecek bir oyun.  Perşembe ve cuma günleri oynanıyor.  Aslında Zorlu psm'de etkinliğe gitmeyi seviyorum. Otopark sorunu yok.  Rahat yer bulunuyor.  Islanmadan, şemsiye taşıma sorunu olmadan salona çıkma rahatlığı da bir avantaj tabi.  En güzeli de biraz erken gidip AVM'de zaman geçirmek, bir şeyler atıştırmak.

Bu oyun için güzel yorumlar duydum.  Bakalım gerçekten güzel mi?  Yarın sizlerle paylaşırım. İnternet sitesinde gördüm. Bu oyuna bilet alanlar Jamie's Italian restoranda özel müzaikal menüden yararlanabiliyormuş.  

Bu akşam gidenlere iyi seyirler......






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder