5 Ocak 2015 Pazartesi

Blog düzenlemesi........

Blog sayfamın görüntüsünden uzun zamandır mutlu değilim.  Epey bir süre önce blog sayfamda bazı sorunlar oldu.  Bir türlü de kendim düzeltemiyorum.  Sorunlardan biri takipçi sayım değişmiyor. Oysa yeni takipçilerimin olduğunu biliyorum. Friendconnect'te sorun var gibi bir laf çıkıyor karşıma biraz düzeltme çabasına girdiğimde.
Bir de sayfa görüntüsünü de değiştirmek istiyorum. Kısacası bir blog tasarımcısı yardımına ihtiyacım var diye düşünüyorum.
Bu yılın programında blog sayfamın yenilenmesi de var.  Blog konusunda yardımcı olabilecek yani Blog Tasarımcısı arkadaşları bekliyor olacağım!!!

Bu yıl için daha çok planlarım var.  Bakalım hangisi nasıl gerçekleşecek!!! Umarım bütün isteklerim gerçek olur.

********

Yoğun kar geliyor anonslarına karşılık biraz sıcak bir görüntü iyi gelir.............


2 yorum:

  1. sizi de beklerim http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr
    facebookta: https://www.facebook.com/pages/Tasarımda-Nilgün-Özen-Aydın/802433419804021

    YanıtlaSil