5 Ocak 2015 Pazartesi

Okuma Yılı.....

Yeni yılın ilk haftasına merhaba.  Umarım herkes ve özellikle ülkemiz için çoooook hayırlı ve güzel bir yıl olur.

Kitap okumayı seviyorum.  Ama bazen ara verince geri dönüş biraz zaman alıyor.  Hele bir kitabın yarısında kaldıysam pek fena oluyor.  Çok heyecanla başladığım Handan kitabına bir süte ara vermek zorunda kalmıştım.  Sürekli hareket halindeydim çünkü. Ama sonuçta okuma sürecine geri döndüm ve dün akşam itibariyle kitabı bitirdim.  Okumayanlarınız varsa öneririm Ayşe Kulin'in son kitabı olan Handan'ı.




Yeni kitabım Canan Tan'ın. 



Daha henüz başlamadım.  Bir kitabı bitirdiğim zaman o kitaptaki karakterlerle çok yakınlık oluşturuyorum.  O nedenle biraz aralık bırakmak gerekiyor.  Bundan dolayı akşam bitirdiğim kitaptan sonra hemen başlamak istemedim.  Bugün başlıyorum.  Kendime bol kitaplı bir yıl olmasını diliyorum.  Kitap önerileriniz varsa bekliyorum.............




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder