23 Nisan 2016 Cumartesi

Taş Boyama

Datça'da Kargı Koyundan topladığım taşlar vardı.  Orası bir taş cenneti tek kelimeyle. Uçakta üzerimizde ağırlık olmaması bakımından fazla alamadım. Bu kadarla yetindim.


Akrilik boyalarım, yılbaşı sırasında almış olduğum boyalar.  Taş üzerine boyamak pek kolay değilmiş.  Hele fırça ile ince boyamak biraz zor geldi.  Yıllar önce bir resim kursuna gitmiştim. Tek kıldan oluşan 000 numara fırçalarla çalışmam da gerekmişti o zamanlar.  Gençlik diyelim!!!!

Hep çok beğenerek takip ettiğim sevgili @aysenurbildirici den öğrendiğim edding marka kalemlerden alınca çok daha rahat boyamaya başladım.  Teşekkürler ediyorum kendisine.


İlk boyadığım taş.


Ev boyamaya heveslendim.  Bu çok küçük bir taştı.  Kolay boyanır zannettim ama küçük taş daha zor oluyormuş.


Daha büyük bir ev bu dubleks!!!







Evler tamam olunca artık mavi yolculuğa hazırlanalım dedim.  Gelen var mı?

İşte mini koleksiyonum.  İki taşım daha var boyanacak.  Bir küçük bir büyük.  Bakalım onlara neler yapacağım.  Bitince onları da paylaşırım.


Hobisiz kalmayın derim...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder