15 Aralık 2012 Cumartesi

Monet Sergisi

Bugün hava çok güzel.  15.12 2012

Kıyamete 6 gün kaldı!!!!!!!!!!!!
Çıkıp yürüyüş yapmak gerek.  Birazdan eşimle çıkıp yürüyüş yapacağız.  Bir süre önce televizyondaki bir programda  Günseli Kato ile söyleşi vardı. Minyatürleri Dolmabahçe Sanat Galerisinde sergileniyormuş.  Yarın oraya gitmeye karar verdik. 

Geçen hafta Monet sergisine gittik.  Aslında aradığımı bulamadım.  Güzel tabloları vardı ama bana göre en güzelleri yoktu! Ama alt kattaki Türk ressamlarının eserleri vardı.  Orası çok daha güzeldi. 
Haftasonu çok kalabalık olur diye hafta arası bir gün gitmiştik.  Yanılmışız!!! Bilumum okullar, hatta 3 yaşındaki yuva çocukları bile öğretmenleri ile oradaydılar.  Ama çok hoşuma gitti.  Çocuklar o yaştan başlamalı sergi müze gezmeye. Ben o klabalık sınıfları görünce eşim araba park edinceye kadar hemen gidip bilet alayım dedim.  Gişede 2 tam dedim ve sürpriz.........60 yaş üstü ücretsizmiş!!!
Güvenlikten geçip sergiyi gezdik.  Sonra üst kattaki deniz manzaralı kafede birer bardak çay içip bir porsiyon dondurmalı elmalı turtayı paylaştık eşimle.  Bu yöntem iyi oluyor.  Bir porsiyon ve iki servis.....
Artık yürüyüşe gidiyorum. Güzel havayı (soğuk ama görüntü güzel) kaçırmadan harekete geçiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder