22 Aralık 2012 Cumartesi

Seferihisar-Sığacık

Kıyamet sonrası güne merhaba!!!!

Kar kalıntıları hala var ama yollar rahat.  Karı seviyorum, etraf bembeyaz olduğunda çirkinlikler örtülüp herşey güzel ve masalsı görünüyor. Hele gece sokak lambaları ve evlerden sızan ışıklarla karın parlaması çok keyif verici.  Ama tabi her şeyde olduğu gibi azı karar çoğu zarar.  Kar da tadında kalmalı.

Bu soğuk kış gününde sıcak çeşme tatilimi hatırladım.  Geçtiğimiz yaz Çeşme'de tatil yaptık.  Deniz çok güzeldi.  Bu sefer bir otelde kalmayı tercih ettik.  Aslında yaz tatilini otelde geçirmek pek akılcı gelmezdi bana.  Meğer çok daha keyifliymiş.  Çok sıcakta kaçacak yer arıyor insan tatil köyü ya da motel gibi yerlerde.  Ama otelde dilediğin gibi serin yerde keyifli vakit geçirebiliyorsun.  Sabah deniz keyfi sonra çevre gezisi yaptık.  Urla, Seeferihisar ve Sığacık'ı gezdik. 

Seferihisar merkezinde yavaş şehir simgesi salyangoz:


Sonra Sığacık sahiline gittik. Tepeden görünüşü çok hoştu.  Ama sahilde yatların doldurduğu bir yat limanı beklemiyordum.  Doğallıktan biraz uzaklaşmış.  Umarım fazla binalaşma olmaz.

Yaz anıları güzel, oysa günümüze dönersek yeni yıl yaklaşıyor.  Benim de çıkıp biraz hediye bakmam gerek.......

Kıyamet bir yana en uzun geceyi bitirdik!!!! Artık günler uzamaya başlıyor......Bu da bana hep moral vermiştir............Bu moralle yeni yıl hediyelerimi almaya gidiyorum......



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder