23 Şubat 2013 Cumartesi

Koşturma Arası Mola.......



Bu ara çoook yorgunum.  İstanbul kazan ben kepçe dolaşmaktayım.  Bir mesleki eğitim programı nedeni ile şu insanı çıldırtan İstanbul trafiğinde bir o tarafa bir bu tarafa dolaşıyorum.  Aslında güzel bir süreç, ama oldukça vakit alan ve yorucu bir süreç aynı zamanda.  Aklımda sürekli olmadık yemekler ve gezi programları dolaşmakta. Yapmaya vakit yok ya neler neler yapmak istiyorum..... Önümde yaklaşık 20 günlük bir dönem daha var. Sayılı gün çabuk geçer diyorum!!!!!.  Şimdilik güzel tarifleri ve gezileri okumakla yetinmekteyim

Yakında İstanbul Emirgan Parkı Lale bahçesinde bu güzellikleri görebilme hayaliyle....... Kokularını şimdiden hissedebiliyorum.





1 yorum:

  1. İstanbul ve laleler... Çok güzel. İnsanın orada olası geliyor. Sizi izlemeye alıyorum. Ben de beklerim. Sevgiler...

    YanıtlaSil