2 Mart 2013 Cumartesi

Kuinoa......(Quinoa)

Merhabalar,

Bugün İstanbul'da güzel bir gün. Gerçi dün de öyle idi.  Uzun süre kapalı ve yağmurlu olunca insan bir şey yapmak istemiyor. Hafif depresiflik geliyor insana.
Dün market alış verişi yaptığımda bir de aylık dergilerinden aldım.  Bir tarif var içinde, kuinoa tarifi.  Adını ben ilk defa duyuyorum. Doğal olarak da hiç yemedim.  Ama çok ilgimi çekti.  Biraz internetten araştırayım dedim.  Demirden zenginmiş, öyleyse oldukça yararlı.  Üstelik bizde de üretiliyormuş.
Aslında bizim kısır gibi bir salata yapmışlar, sadece bunda sarımsak ve peynir de var.   Bakalım tadı nasıl olacak markete almaya gidiyorum.  Tarifini verdiklerine göre marketlerinde de bulunuyordur herhalde.

Değişik tatlar hayata renk katmak için çok güzel bir fırsat.  Umarım güzel bir tattır!..............Yaptıktan sonra nasıl olduğunu paylaşırım.  Şimdi market zamanı.......

                                                      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder