16 Mart 2013 Cumartesi

Hobi

Bu sabah hava çok soğuk.  Bizim semtte kar bile yağdı.  Gerçi çok azdı ama yine de havanın ne kadar birden soğuduğunun göstergesi.  Evden çıkmak istemiyorum.  Biraz dolap toplamaya kalktığımda elime yıllar önce yapmış olduğum birtakım el işleri geçti.




Bir arkadaşım yıllardır patchwork yapıyor.  Bunun yanında nakış, kurdele nakışı da yapıyor.  Hatta bir ara gittiği el sanatları derneğinde ders de verdi bu konuda.  Ben de birkaç dersine katılmıştım.  Brezilya ve kurdele nakışı örnekleri yaptım.  Bunları yaptığımı bile unutmuştum.  Görünce paylaşmak istedim.



Bu da arkadaşımın yaptığı.  Avustralya'dan getirttiği kumaş üzeri resimlere kurdele ve Brezilya nakışı ile başka bir boyut kazandırıyor.  Çok güzel değil mi? Sevgili arkadaşımın ellerine sağlık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder