13 Mart 2013 Çarşamba

Yeni Sezon Vitrinleri

Nihayet bir aydır süregelen koşuşturmalarım sonlandı.  Dün bitirdik sertifika programımızı, sınavlarımızı da olduk!

Artık yaşama geri döndüm ve hemen biraz dolaşmaya çıktım.  Vitrinler bahara ne kadar da güzel hazırlanmışlar.  Lacivert ve yeşil renk hakimiyeti vardı gördüklerimde.  Lacivert zaten çok sevdiğim bir renktir. Çantalar da çok renkli.  Sarı, mavi yeşil renkli çantalar çok keyifli. Bir de pudra rengi bir ayakkabı gördüm bir katalogda, çok beğendim.  Üstelik de topuk çok yüksek değildi.  Ayakkabı konusunda biraz problemliyim.  Çünkü 35 numara giymekteyim!  ve tabi malum çok zor istediğim ayakkabıyı almak.  Artık şansıma hangi ayakkabının 35'i varsa onu kabullenmem gerekiyor.  Ne yapalım kader. Umarım o ayakkabının numarası vardır.  Kısacası tam bahar coşkusu var vitrinlerde.
Bu kısa gezintiyi Palladium AVM'de yaptım.  Genelde hep Mart ayı Palladium bahçe gibi olurdu.  Bir botanik firması bütün katlara bir dolu bitki getirip ortamı bahçeye dönüştürürdü.  Tavşan, kuş gibi hayvanlar da getirirdi.  Yine böyle bir manzara görmek ümidi ile gittim.  Ama bu sene yapmamışlar.  Hayal kırıklığına uğradım.  Lale ve sümbül gibi güzel çiçeklerin yanı sıra kocaman ağaçları bile getiriyorlardı.  Üzüldüm bu sefer göremeyince.  Belki bu sene biraz daha geç yapılacaktır.


Sonuçta sahilde adalara karşı biraz yürüyüş yaptık.Alışveriş daha sonra......


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder