31 Mart 2013 Pazar

Orkidem Açıyor!!

Bir süre önce orkidelerimden bahsetmiştim.  Bir beyaz bir de Fuşya rengi iki orkidem vardı.



Ancak kısa süre içinde çiçeklerini döktüler ve bir yıldır çiçeksiz durumdalardı.  Sabırla bekledim!! Ama hiç bir hareket yok.  Çiçekçilerin önerisi doğrultusunda üzerilerine direkt güneş gelmeyecek, fakat ışık alabilecek yerde duruyorlardı.

Bir süre önce yeğenime gitmiştik.  Onun da birkaç orkidesi var. O da nasılsa bozuluyorlar bol güneş alan bir yere geçireyim bakalım ne olacak diye saksıları direkt güneş alan mutfak camına yerleştirmiş.  Çok güzel coşmuşlar.  Çiçek içindeler.  Ben de bunu görünce hemen cam kenarına koydum.  Bol güneş ve ışık olsun dedim.  Beyaz olana biraz fazla su vermişim, o nedenle çürüdü!! Ama diğeri harika bir şekilde ve çok güzel çiçek açmaya hazırlanıyor.  Çok mutluyum....













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder