26 Mayıs 2013 Pazar

Trabzon ekmeği

Yıllardır hep evde ekmek yapmayı adet edindim.  Her markete gidişimde ekmek unu kutularımı yüklenip eve geliyorum.  Elimin altında hazır bulunsun da ekmeksiz kalmayayım diye.  Genelde ruşeym katkılı ve tam buğday unu karışımı yapıyorum.  Yarı yarıya karıştırmak güzel sonuç veriyor.  Bir keresinde markette tam buğday unu kalmamıştı, ben de yulaf unu almıştım.  Bunu da ruşeymli un ile yarı yarıya karıştırıp kullandım.  Çok güzel bir ekmek oldu.

Dün markete uğradığımda yine un almak istedim.  Çok mutlu oldum, Söke un değişik 3 çeşit daha çıkartmış.  Trabzon ekmeği, Alaşehir Ekmeği ve Akdeniz ekmeği.  Ben önce Trabzon aldım.  Ama bunu karıştırmadan sadece Trabzon ekmeği olarak yapmak istiyorum.  Akşam yapmayı düşünüyorum.
Herkese iyi pazarlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder