4 Mayıs 2013 Cumartesi

Zülfü Livaneli'nin Yeni Kitabı

Daha önce okuduğum Canan Tan'ın Hasret Kitabı bitti.  Kahramanımıza zaman zaman kızdım, bazen onu anlayabildim.  Hayat işte.  Herkes birtakım güzellikler ve çirkinlikler yaşayabiliyor.

İnsana hayatta bazı şeyleri yeniden yaşama şansı verilse nasıl davranır diye düşünüyorum bazen.  Acaba yine aynı hataları mı yapar, yoksa daha farklı mı davranır?  Aslında bu tamamen insanın yapısıyla ilgili bence.  Çünkü yaptığımız hatalardan ders alıp bir daha benzer hatayı yapmamaya çalışırız.  Ama yok genelde öyle olmuyor nedense.

Neyse sabah felsefesini bırakıp Zülfü Livaneli'nin kitabına gelelim.


Adı Kardeşimin Hikayesi.
Keyifle okumaya başladım.

2 yorum:

  1. siz herhalde bitirmişsinizdir, çünkü çabuk okunuyor,bende yeni başladım ,hikayenin sonunu merak ediyorum. sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bitirdim. Sonunu ben farklı tahmin ediyordum, düşündüğümden biraz farklı bitti. Şimdi başka bir kitaba başladım. Moda'dan Kanada'ya göç eden bir kişiyi anlatıyor. Keyifli gibi başladı ama bakalım!! Daha çok az okudum. Sevgiler.

      Sil