18 Mayıs 2013 Cumartesi

Hafif Bir Akşam Yemeği

Bu akşam yemek yemek için biraz geç kaldık.  Bir de maçlar vardı malum.  Biz ailecek futbol maçı seyretmeye meraklıyızdır.  Bazen bunalsam da maçlardan yine de tuttuğumuz takımların maçları ve milli maçlar kaçmaz.  Ama sağ olsun eşim bizimle hiç alakası olmayan Avrupa takımlarını da izlemeyi pek sever. Kızımla ben o zaman biraz isyan ederiz. Neyse sonuçta orta yol bulunur.

Bu akşam da hem evde hem dışarıda işlerimiz olduğundan eve epey geç geldik ve maç izlemeye koyulduk. Kupa filan derken çok geç olunca akşam yemeği yerine yoğurtlu meyve yemeyi tercih ettik.



Elma, kiwi, muz küp doğrayıp, birkaç fındık birkaç badem ilave edip üzerine iki kaşık yoğurt ekledikten sonra biraz da tarçın serpince hafif ve besleyici akşam yemeği oluverdi.  Bazen biraz da yulaf ezmesi, küçük kesilmiş kuru kayısı da katıyorum, ama bu sefer geç olduğundan bunları artık eklemedim.


Özellikle yazın öğle yemeği yerine iyi gidiyor.  Tabi istenilen değişik meyvelerle, özellikle çilek ya da mürdüm pek hoş oluyor.
Öneririm.

Afiyet olsun....


2 yorum:

  1. oh afiyet olsun. Biz ailecek maç seyredemiyoruz çünkü ne zaman tvde maç olsa o dakika uyku moduna geçiveriyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Ben de sadece milli maçları keyifle takip ediyorum.Onun dışında sıkılıyorum..Akşam yemeğin gerçekten hafif ve de lezzet deposu olmuş gerçekten.Afiyet şeker olsun..

    YanıtlaSil