5 Ocak 2013 Cumartesi

Okuma Zamanı

Kitap okumayı seviyorum....

Bir Ayşe Kulin tutkunu olarak yıllarca bütün kitaplarını keyifle okumuştum.  Ta ki Gizli Anların Yolcusu'nu kitapçılarda görünceye kadar.  Yeni kitabı çıkmış diye hevesle aldım ama biraz hayal kırıklığına uğradım açıkçası...O yetmiyormuş gibi bir de Bora'nın Kitabı adlı romanını da aldım.  O da bir öncekinin tekrarı gibi bir şeydi.  Aslında neden bu kitapları yazdığını açıklayan bir konuşmasını dinlemiştim.  Hep aynı tarzda yazmak yerine biraz değişiklik yapmak istemiş.  Belki o da haklıdır.  İnsanın kendisini biraz yenilemesi gerekir.  Ama sevgili Ayşe Kulin ben yine de eski tarz romanlarını bekliyorum!!!!!!!!

Bir de kafa dağıtmak için Debbie Macomber kitaplarını okumaya merak saldım. Yün örmeyi de çok seven bir kişi olarak beni oldukça etkiledi.  Ama sürekli okunmuyor. Birkaç değişik kitap okuduktan sonra iyi geliyor.

Şimdi Yaşar Kemal okuyorum, bitince biraz tarihi kitap okuma niyetindeyim.

Blogumu okuyanlara sesleniyorum, değişik kitap önerilerinizi beklerim......................




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder